وقتی در جستجوی خودت باشی ، خداوند را در کنارت احساس می کنی |
- نویسنده:ziba
- تاریخ:برچسب:بررسی رابطه بین مهارت مذاكره مدیران بازرگانی با فروش شركت ,پایان نامه رشته مدیریت,هدف ها و نتایج مذاکره,هدف های ماهوی,هدف های رابطه ای,پیش بینی جهت احتمالات مذاکرات,ارزیابی طرف مقابل,انتخاب استراتژی,تهیه و پیش نویس دستور جلسه,تعیین محل مذاکره,فواید تشکیل در دفتر شما,vفواید تشکیل جلسات در دفتر حریف,دفاع از اصول اولیه مذاکرات و رفع عوامل بازدارنده,قالب های شناختی در چانه زنی,به هم خوردن مذاکره و نحوه اداره ی آن,روش های مذاکرات بازاریابی,انواع اساسی مذاکره,مذاکره درون سازمانی,مهارت های مذاکره و نفوذ,تاکتیک های اساسی در مذاکره,تاکتیک هاش فشار روی مواضعاصل کلیدی موفقیت در مذاکره,عامل مهمی که مذاکره کننده باید بداند,اصول مذاکرات فروش,,
- عنوان موضوع: <-CategoryName->
بررسی رابطه بین مهارت مذاكره مدیران بازرگانی با فروش شركت
پایان نامه رشته مدیریت با عنوان بررسی رابطه بین مهارت مذاكره مدیران بازرگانی با فروش شركت
چکیده: دنیایی كه در آن زندگی می كنیم شاهد تحولات شگرفی است . سرعت این تحولات روز به روز بیشتر می شود به طوری كه به هیچ وجه با گذشته های دور قابل قیاس نیست . اگر بخواهیم آمادگی همراهی و توان لازم برای همگامی با این تحولات داشته باشیم به ناچار باید اطلاعات ، دانش ، ابزارها و توانمندی های مناسب و ضروری را در خود ایجاد و شكوفا كنیم . در این میان هم مدیر علاوه بر توانایی های فنی نیاز به داشتن مهارت هایی در برقراری ارتباط مؤثر با دیگران را باید لازمه ی كار خود قرار دهد چون كار مدیر دستیابی و رسیدن به اهداف سازمانی است حال برای رسیدن به این اهداف سازمانی از مهارتهای ارتباطی كه بنحوی برطرف مورد نظر خود بتواند نفوذ پیدا كند باید استفاده كند . هر روز كه می گذرد همه ما چه به عنوان یك فرد ، مدیر ، سازمان و شركت در محدودة گسترده تر و پیچیده تری از ارتباط با دیگران قرار می گیریم .
فهرست مطالب:
- فصل اول:
- کلیات تحقیق
- مقدمه
- تعریف موضوع تحقیق
- تاریخچه و سابقه موضوع تحقیق
- اهمیت و ضرورت تحقیق
- اهداف تحقیق
- چهارچوب نظری تحقیق
- ارکان اساسی مذاکره
- فرضیات تحقیق
- فرضیه اصلی
- روش تحقیق
- ابزارهای گردآوری اطلاعات
- روش تجزیه و تحلیل داده ها
- محدودیت تحقیق
- تعریف واژگان و اصطلاحات به کار رفته در تحقیق
- فصل دوم:
- ادبیات تحقیق
- تعاریف مذاکره
- ارکان اصلی مذاکره
- مراحل اصلی در فرآیند مذاکره
- شناسایی اهداف
- هدف ها و نتایج مذاکره
- هدف های ماهوی
- هدف های رابطه ای
- پیش بینی جهت احتمالات مذاکرات
- ارزیابی طرف مقابل
- انتخاب استراتژی
- تهیه و پیش نویس دستور جلسه
- تعیین محل مذاکره
- فواید تشکیل در دفتر شما
- فواید تشکیل جلسات در دفتر حریف
- محل استقرار
- ارائه پیشنهاد
- زمانبندی
- ترغیب و تشویق جهت ارائه پیشنهاد
- بهترین روش
- دفاع از اصول اولیه مذاکرات و رفع عوامل بازدارنده
- پاسخ به پیشنهاد
- چانه زنی
- قالب های شناختی در چانه زنی
- ختم مذاکره
- به هم خوردن مذاکره و نحوه اداره ی آن
- استفاده از میانجی
- توافق های اشکار و نهان
- روش های مذاکرات بازاریابی
- انواع اساسی مذاکره
- مذاکره درون سازمانی
- مهارت های مذاکره و نفوذ
- تاکتیک های اساسی در مذاکره
- پاره ای از تاکتیک های خدعه آمیز رایج
- تاکتیک هاش فشار روی مواضع
- شش عامل مهمی که مذاکره کننده باید بداند
- شش اصل کلیدی موفقیت در مذاکره
- مذاکرات معطوف به عاقبت
- اصول مذاکرات فروش
- مسائل میان فرهنگی در مذاکره
- بررسی تطبیقی سبک های مذاکره در جهان
- جنبه های اخلاقی مذاکره
- انگیزه ی رفتارهای غیر اخلاقی
- سی نکته و رهنمودهای اساسی در مذاکره
- فصل سوم:
- روش تحقیق
- مقدمه
- روش تحقیق
- طبقه بندی بر اساس روش
- طبقه بندی براساس اهداف
- جامعه و نمونه اماری مورد تحقیق
- جامعه آماری
- نحوه گزینش نمونه
- روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات
- روش بررسی اسناد و مدارک
- روش میدانی
- پرسشنامه
- قابلیت اعتماد پرسشنامه
- روشها و فنون آماری مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل مشاهدات
- فصل چهارم
- تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات تحقیق
- بررسی فرضیه تحقیق
- فصل پنجم:
- نتیجه گیری و پیشنهادات
- نتیجه گیری از فرضیه
- پیشنهادات
- منابع و مآخذ
- پیوست
- پرسشنامه
...
فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 129
برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید
نظرات شما عزیزان: